Friday, November 12, 2010

biyanee...

salam.

ap khabar semua? akak ngah praktikal ni. kat pasir mas. duk umah sewa yang kist rent. ad tiga bilik kat sini. hahaha tak best mne pun klu nak citer pasal tmpt ni. i'll be here until 25th november. then i cuti2 malaysia. best gak sebenarnyer cuti ni. boleh mkn bende yg takleh mkn kat hostel. contohnyer...cam satay, roti john, mee kari pun best gak...hehehe bestnyer dapat mkn semua tue..

sekarang keadaan saya ok..tapi something happen past few days. saya baru jer hbis exam. tapi saya dah tahu dan yakin saya tidak dapat mempertahankan result saya. pointer saya bakal jatuh. for god sake, this is my first time saya rasa frust coz result exam. sebabnyer sangat sengal. saya sangat regret bende ni even sampai sekarang. rasa nak pusing balik masa. nak kembali mase lalu.

sebab dia adalah, saya tak tahu bahawasanya JADUAL WAKTU EXAM TELAH DIUBAH. subjek tersebut adalah nursing. tapi nursing pun 4JAM KREDIT tu. arrggghhhhh.......subjek patut amik hari esoknyer tapi sebenarnyahari ni. waktu tu saya ngah senang duk hostel study untuk nursing yang ingatkan ada esok. tapi...cam sengal jer rasa. bodoh rasa. nyesal gi-la. bodoh..bodoh..ain bodoh..

pointer aku bakal rosak..sijil cacat..ada satu REPEAT. bodoh gi-la. nursing yang senang ..konfem2 dapat A+. aarrggghhhh.....kawan2 aku asyik tanya napa tak datang..ikut hati nak jawab 'WEI, AKU TAK DATANG COZ KORANG TAK INFORM!!!!' tapi aku tau ni bukan salah diorg jer..salah aku gak sebenarnyer. napa aku tak tanya kalau ad ap2 mklmt baru kat diorg.

tapi aku betul2 sedih tak dapat wat exam tu. menyesal sangat. sori umi. sem depan akak tak dapat e-purse dh. sijil akak dah cacat dah. maaf. biyanee...

2 comments:

  1. okaasan,u must belasah ini orang. ;D

    ReplyDelete
  2. hahahaha,Allah Maha Mengetahui kesedihan hati hambaNya yang selalu lalai dari mengingatiNya.

    ReplyDelete